Mokytojo profesinis statusas aktualių pokyčių švietimo kontekste

autorius Solidarumas

Balandžio 22 – 24 dienomis Pokamedulų vienuolyne Vygruose (Lenkija) vyko mokytojų seminaras, kuriame buvo aptartos aktualios problemos švietimo ir auklėjimo srityje. Dalyvavo Lietuvos, Lenkijos ir Baltarusijos mokytojų profesinių sąjungų atstovai.

Lenkijos mokytojams atstovavo OM „Solidarnošč“ Pracownikow Ošwiaty i Wychovania w Bialymstoku profesinės sąjungos nariai, kuriems vadovauja pirmininkė Agnieška Rzeszewska, Baltarusijos mokytojams – BCDTU profesinės sąjungos nariai, Lietuvos mokytojams – LPSK Marijampolės švietimo darbuotojų profesinės sąjungos nariai, vadovaujami Egidijaus Milešino ir LPS „Solidarumas“ švietimo profesinių sąjungų nariai, vadovaujami Ramutės Minkevičienės.

Seminarą organizavo OM NSZZ „Solidarnošč“ PoiW (Ryčard Urbančik) kartu su Fridriko Eberto fondu (Kšyštof Getka).

Seminare buvo aptartas trijų šalių mokytojų statusas sparčiai besikeičiančios valstybių švietimo politikos kontekste. Dalyvaujančių švietimo profesinių sąjungų nariai pasikeitė darbo, susijusio su mokytojo statuso gerinimu, patirtimi.

Mokytojai aplankė ir susipažino su lietuvių mažumos Lenkijoje Punsko Kovo- 11 – osios bendrojo lavinimo licėjaus istorija ir veikla.

Lietuvos mokytojams pasirodė įdomiausia Lenkijoje galiojanti „mokytojo korta“, kuri galėtų prilygti švietimo šakos kolektyvinei sutarčiai nacionaliniu lygiu.

Parengė ŠMPS „Solidarumas” pirmininkė Ramutė Minkevičienė ir Vytautas Kašėta
{phocagallery view=category|categoryid=295}