2017 m. rugsėjo 16 d. Tauragėje įvyko ketvirtinis Lietuvos transporto darbuotojų profesinių sąjungų forumo, jungiančių daugumą transporto darbuotojų profesinių sąjungų, posėdis. Jame dalyvavo vienas šio susivenijimo įkūrėjų ir pirmasis vadovas Vilniaus viešojo transporto „Solidarumas“ pirmininkas Jonas Petraška, jo pavaduotojas Arvydas Žagelis, Krovininio autotransporto profesinės sąjungos „Solidarumas“ pirmininkas Gintaras Kondrackis, Lietuvos profesinės sąjungos „Solidarumas“ valdybos narys Ričardas Garuolis ir kitų profesinių sąjungų atstovai bei darbdavius atstovaujntys Asociacijos „Linava“ viceprezidentas, keleivinio transporto tarybos pirmininkas Rimantas Martinavičius ir Prezidiumo narys, socialinių klausimų komiteto pirmininkas Artūras Telmentas.
Darbdadavių atstovus domino galimybės sudaryti šakinę kolektyvinę sutartį. Rimantas Martinavičius atskleidė, kad keleivinio transporto įmonėms kelia susirūpinimą dalies savivaldybių požiūris, kad viešasis transportas nėra socialinė paslauga, todėl jai galima taikyti laisvos rinkos reikalavimus. Kaip pavyzdį jis nurodė Vilniaus viešojo transporto konkursą, kuriame vežti keleivius tam tikrais maršrutai laimėjo viena Latvijos įmonė.
Šiam požiūriui pritarė Vilniaus viešojo transporto „Solidarumas“ pirmininkas Jonas Petraška ir kitų profesinių sąjungų atstovai, nes taikant mažiausios kainos reikalavimus, konkursus laimi įmonės, kurios vairuotojams moka mažiau, ir tie patys vairuotojai netekę darbo savivaldybės įmonėje turės, kaip privačios įmonės darbuotojai vežti keleivius tais pačiais maršrutais, bet jau už mažesnį atlyginimą ir blogesnėmis darbo sąlygomis. Darbdavių ir profesinių sąjungų atstovai sutiko, kad šias ir kitas problemas padėtų išspręsti šakinė kolektyvinė keleivinio transporto sutartis.